خدمات پس از فروش هیمالیا

امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت زیادی برخوردار است و یک خدمات پس از فروش خوب که به درستی کار خود را انجام دهد جلب رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و این رضایت به ماموریت خدمات پس از فروش اعتبار خاصی می بخشد.

شرکت هیمالیا با داشتن یک مرکز پاسخگویی تلفن با 30 خط ارتباطی و حضور کارشناسان و تکنسین های مجرب و دارا بودن بیش از 400 نمایندگی مجاز و فعال در سراسر کشور (نقاط دور و نزدیک) و گارانتی 30 ماهه محصولات خود، با شناخت و بررسی مستمر بازار و نیازسنجی مشتریان در جهت تنوع و سفارشی سازی محصولات خود گام های زیادی را برداشته است و با ارائه محصولات با کیفیت و بالا بردن سطح خدمات و ارتباطات خود رد کنار سایر برندهای حاضر در کشور دارای جایگاه ویژه و ممتازی است.

سامانه خدمات پس از فروش هیمالیا

شما عزیزان می توانید از طریق لینک ثبت شکایات خدمات پس از فروش هیمالیا نظرات و شکایات خود را برای ما ارسال نمایید.

همینطور نظرات شما مشتریان عزیز موجب ارايه خدمات هرچه بهتر و اثربخش تر مي‌گردد. شما می توانید از طریق لینک نظرسنجی خدمات پس از فروش هیمالیا به ما در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری برسانید.

خدمات پس از فروش هیمالیا